Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Testowanie z trnd- sklep ZALANDO

 

Dzięki trnd miałam okazję przetestować sklep internetowy zalando
Rozpoczął się projekt-otrzymałam kod na darmowe zakupy na zalando
mnóstwo kodów rabatowych do rozdania znajomym i rodzinie i materiały pomagające przeprowadzić kampanię.

Zaczęłam od przejrzenia oferty sklepu. 
Już wcześniej słyszałam o Zalando,jednak wyszłam z założenia,że jest tam za drogo jak na moją kieszeń. Podczas przeglądania oferty-zdziwiłam się,bo było naprawdę dużo promocji.
Wszystkie rzeczy dokładnie opisane,podane dokładne wymiary.
 
Zdecydowałam się na zakup plecaka dla córki,chociaż naprawdę wiele rzeczy mi się podobało i wybór był mega trudny.

Zamówienie przebiegło bez żadnych komplikacji,wszystko sprawnie,o etapie statusu zamówienia zostałam powiadomiona mailem.
Szybka wysyłka.
Plecak zgodny w 100% z opisem.

zalando to sklep gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.Przesyłka i zwrot GRATIS!100 dniowe prawo zwrotu.

Polecam Wam,polecam wśród znajomych.

Zachęcam do rejestracji na trnd
Inne ciekawe projekty pojawią się w niedługim czasie! 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz