Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Bioderma-TESTOWANIE.

 

Do testowania otrzymałam  Bioderma Atoderm INTENSIVE kojący balsam emolientowy.

Jako że mam swoją ulubioną markę emolientów,które kupuję i stosują moje dzieci,które cierpią na AZS (atopowe zapalenie skóry)-z zaciekawieniem podeszłam do Biodermy Atoderm INTENSIVE.

Przeczytałam ulotkę.

" Kojący balsam emolientowy o działaniu przeciwświądowym wzbogacony o działanie przeciwświądowe, odbudowujące ochronną barierę skóry i zapobiegające podrażnieniom.

Skin Barrier Therapy - Biologicznie i trwale przywraca zdrową barierę skórną

 Kompleks Lipigenium - odbudowuje i tworzy ochronną barierę skóry oraz powstrzymuje dostęp alergenów

 Estry cukrowe - Reguluje florę saprofityczną skóry 

Kompleks wazelinowo-glicerynowy - natychmiastowo nawilża

Przeciwbakteryjny i przeciwzapalny B-sitosterol, glukonian cynku

PrzeciwświądowyPEA - biomimetyczny amid kwasu tłuszczowego."




Zabraliśmy się do testowania.

Balsam bezzapachowy.Konsystencja kremu bardzo fajna,lekka.Niewielka ilość balsamu wystarcza na posmarowanie sporego obszaru ciała.Szybko się wchłania.

Po kilku dniach stosowania regularnego zarówno u synka jak i u córki poprawiła się bardzo stan skóry.
Poznikały zmiany atopowe,skóra wygładzona,nawilżona i odżywiona-co czuć w dotyku.
I balsam naprawdę działa przeciwświądowo,dziecko nie drapie się,podczas stosowania balsamu nie musiałam  podawać syropów przeciwświądowych.

Jestem zachwycona tym balsamem i mogę polecić go wszystkim którzy mają problemy skórne.
Ja na pewno zamienię obecny balsam który kupuję na BIODERMA Atoderm INTENSIWE.







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz