Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 listopada 2015

Recenzja Bebilon Alerlac...

  

 
Jako mama dziecka cierpiącego na skazę białkową poszukuję produktów spożywczych,które będą w 100 % bezpieczne dla mojego dziecka.Bardzo ucieszyłam się z dostania do testów Alerlac.

Produkt bezglutenowy,nie zawiera białka mleka krowiego,białka soi,laktozy,glutenu.

Według opisu producenta produkt idealny.
A według mnie i mojego dziecka?


Przyznać muszę,że byłam zdziwiona-dość specyficznym smakiem i zapachem Alerlac,nawet obawiałam się,że mój syn nie będzie chciał spróbować nawet-ale zupełnie niepotrzebne to były obawy.
Syn zajadał ze smakiem kaszkę,zarówno samą,jak i z dodatkami (mus owocowy).
Kaszka łatwa w przygotowaniu,szybko rozpuszcza się w wodzie,ma odpowiednią nawet dla małego dziecka konsystencję.


Nie wywołała żadnych niepokojących reakcji-także brzuszek mojego alergika ją zaakceptował.


Polecam.


Możliwość wypróbowania Bebilon Alerlac dzięki babyonline


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz