Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 marca 2015

Testowanie z TestMeToo


Jakiś czas temu udało mi się dostać do testowania klocków Lego Duplo.
W zasadzie nie mi,a młodszemu dziecku :) 
Przyznam,że z niecierpliwością oczekiwałam na przesyłkę,ciekawa byłam fenomenu tych klocków-słyszałam wiele pochlebnych opinii o nich.

Moja recenzja:

Już samo opakowanie wzbudziło zainteresowanie u dziecka.Kolorowe,estetyczne.Po otwarciu i wysypaniu klocków była zabawa.Domek przebudowywany wielokrotnie,najbardziej dziecku przypadła do gustu zjeżdżalnia. Same klocki są idealne dla małych rączek,super się łączą ze sobą,dziecko spokojnie samo sobie z układaniem radzi.Klocki super bezpieczne,bez małych elementów,rodzic może być spokojny,gdyż ma pewność,że dziecko nie połknie zbyt małego elementu.Domek można układać na wiele sposobów,w zależności od kreatywności dziecka. Na pewno polecę innym rodzicom i sami nabędziemy inne zestawy.


Polecam bardzo serdecznie TestMeToo-rejestrujcie się-można dostać się do testowania naprawdę fajnych produktów!

Link--> TestMeToo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz